Popular Posts

Tuesday, February 28, 2012

Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro

Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro - Kali ini kami hadirkan Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro yang baru saja di upload oleh Farah Quinn di akun twitternya. Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro ini memperlihatkan kedua insan ini sedang berfoto mesra dan santai. Wah beruntung ya Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro
foto mesra farah quinn dan cannavaro
Pesona Fabio Cannavaro berhasil memikat koki cantik Farah Quinn untuk keluar ‘dapur’ nya. Chef seksi Farah Quinn baru-baru ini memposting dan mengaplot fotonya bersama bintang sepak bola dunia Fabio Cannavaro sesaat sebelum laga Starbol beberapa hari lalu.

Seleb yang melejit lewat acara masak-memasak di televisi itu berkesempatan bertemu dengan Cannavaro, Farah Quinn tak menyia-nyiakan momen langka tersebut untuk berfoto dan langsung memamerkannya di jejaring sosial media, twitter miliknya @quinnfarah .

“Ngopi bareng Fabio Cannavaro sebelum dia siap-siap buat tanding di Istora malem ini ” kata Farah Quinn dalam foto yang diunggahnya.

Nah itu dia Foto Mesra Farah Quinn Dengan Fabio Cannavaro, kalau begini siapa yang beruntung ya? Farah Quinn dengan wibawa yang dipunyai Cannavaro atau justri Cannavaro yang berfoto dengan Farah Quinn yang jadi idola lelaki di Indonesia. 



sumber : http://fikztro.com/foto-mesra-farah-quinn-dengan-fabio-cannavaro.html
rating 5

No comments:

Post a Comment